Większa wyprzedaż dzięki 2 prostym rozwiązaniom

Każdy przedsiębiorca dobrze zdaje sobie sprawę, iż jego byt jest jawnie związany z wielkością odsprzedaży, a ta z kolei rośnie wraz z zadowoleniem delikwenta i jego przywiązaniem do marki. Od zarania dziejów sprzedawcy użytkują z tej przyczyny różnorakie techniki mające służyć nie tylko uzyskaniu nowych nabywców, ale także umożliwieniu sobie tzw. stałych klientów, czyli takich, którzy będą regularnie spełniać u nas zakupów. Nie jest to co prawda zadanie proste, ale ze szczęściem istnieją pewne odmotania mogące zapewnić nam lepsze wyniki płatnicze.

Do dwóch najpopularniejszych procedur intensyfikowania sprzedaży należą: wdrożenie softu lojalnościowego czy też rozdawanie kart prezentowych.

Softy lojalnościowe to coraz to słynniejsze narzędzie marketingowe, którego głównym zadaniem jest umożliwienie wyprzedaży ewangelizującej, a więc krótko mówiąc stałych petentów. Odmotanie to polega na wynagradzaniu klienta dokonującego ciągłych zakupów naszego produktu, czy korzystającego z naszych usług. Aktywność nabywców rozliczana jest dzięki nowoczesnym systemom It. Faktycznie soft lojalnościowy sprowadza się ponadto, iż za każdą przekazaną złotówę, interesantowi przyznawane są paragrafy, które potem może wymienić na nazwane nagrody. Mogą to być równolegle nasze produkty, jak i rzeczy całkowicie niezwiązane z naszą specjalnością.

Użycie programu lojalnościowego owocuje w większości przypadków kilkuprocentowym przyrostem przychodu poprzez zachowanie bezwzględnego zaciekawienia naszym towarem. Delikwent, materiałem otrzymuje bonusy za zakupy jest w wyższym stopniu ochoczy do wydawania własnych pieniędzy oczywiście u nas.

Entym odmotaniem zwiększającym zysk konsorcja są karty prezentowe. Ta technika polega na odsprzedaży kart uprawniających do zakupu naszych produktów o nazwanej wartości. Karty można rozdawać stałym petentom, względnie kolportować je w ramach fabuł rabatowych m.in. jako nagrody w konkursach.

Spore badania podkreślają, że ludzie obdarowani kartą prezentową realizują na ogół zakupów wysoce wyższych niż wartość samej karty. Statystyka pokazuje, iż klienci obdarowani kartą przeciętnie wydają dwa razy z okładem wartość samej karty. Można nawet zastrzec w kodeksie korzystania z karty, że żeby móc sprawić odpłaty za jej pomocą powinno się sprawić zakupu towarów o wartości np.. dwukrotnie przekraczającej jej wartość. Taka oferta jest nieprzerwanie niezwykle ciekawa z perspektywy delikwenta. Odbiera on albowiem upust w wysokości aż pięćdziesięciu odsetków. Niedużo kto wesprze się takiej pokusie.

Użycie tego narzędzia oczywiście przywoła nie tylko napływ nowych konsumentów, lecz również usprawni wizerunek marki.

Przedstawienie położonych powyżej rozstrzygnięć najlepiej jest zlecić jednej z sprofilowanych korporacji działających na naszym rynku. Próba użycia tych urządzeń własnymi siłami może banalnie ukończyć niepowodzeniem, a to biorąc pod uwagę dosyć powikłane rozwikłanie informatyczne użytkowane przy obsłudze takich softów. Z drugiej strony wskazane jest korzystać z doświadczeń fachmanów w sprawie ominięcia przyziemnych ambarasów jakie możemy natrafić przy realizacji tego typu pomysłu.

Ten wpis został opublikowany w kategorii promocja tradycyjna i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz